خط تلفن ثابت ابری
سیستم تلفن دیجیتال ویپ (VoIP)
تماسهای خود را بدون وابستگی به مکان، با هزینه کمتر، بهتر و سادهتر مدیریت کنید!
در شرایط کنونی، اینکه استفاده از خطوط تلفن یک مجموعه، وابسته به مکان نباشد و در هر جایی قابل استفاده باشد؛ اینکه بتوان تماسها را مدیریت کرده و بنا به انواع نیاز، قابل برنامهریزی باشد، اینکه بتوان به سادگی گزارش گرفت و دهها امکان کاربردی دیگر، با ویژگی مهم کنترل هزینهها، بسیار جذاب و فوق العاده است.

چه خدماتی داریم؟
کاهش هزینههای مکالمه
بارها پیش آمده که به منظور از دست ندادن تماس مشتریان خود اقدام به دایورت کردن شماره های خود بر روی موبایل نموده اید . در این سیستم نیاز به دایورت و پرداخت هزینه به مخابرات نیست و شما فقط از طریق اینترنت می توانید به سیستم خود متصل شوید.
عدم نیاز به سیم کشی
بارها پیش آمده که به منظور از دست ندادن تماس مشتریان خود اقدام به دایورت کردن شماره های خود بر روی موبایل نموده اید . در این سیستم نیاز به دایورت و پرداخت هزینه به مخابرات نیست و شما فقط از طریق اینترنت می توانید به سیستم خود متصل شوید.
پنل مدیریت سیستم
به عنوان مدیر کسب و کار، مدیریت و نظارت بر کیفیت پاسخگویی پرسنل، امری بدیهی است. شما می توانید از هر نقطه به سیستم خود متصل شده و تنظیمات و سناریو را تغییر دهید یا به صورت آنلاین، تماس های ورودی و خروجی را مدیریت و بررسی نمایید.

خط تلفن ثابت ابری
کم کم تلفنهای آنالوگ (خطوط تلفن سیمی) دارد جای خود را به تلفنهای دیجیتال میدهد. اکنون میتوانید خط تلفن ثابت دائمی را، با هر پیش شماره (هر استان که بخواهید) آنلاین سفارش داده و به به راحتی مدیریت کنید. سرویس تلفن ثابت ابری، امکان استفاده از تلفن ثابت مجازی با هزینه کمتر و امکانات تخصصی تلفن ویپ با سانترال مجازی و تلفن گویا را در اختیارتان قرار می دهد. با خرید شماره ثابت مجازی که مالکیت دائمی خط تلفن ثابت به نام شما میشود، دیگر دغدغه تغییر شماره تلفن ثابت برای تغییر دفترکار وجود ندارد و مهم تر از آن نیاز به تجهیزات و سخت افزار جانبی، سیم کشی، ip phone و… نخواهد بود.
- ثبت خط با مالکیت دائمی
- امکان تماس ورودی و خروجی
- امکانات فکس دیجیتال
- امکان تعریف داخلی و صف تماس
- امکان تعریف پیغام ورودی (IVR)
- تمامی امکانات سیستم تلفنی ویپ
برخی مزیتهای سیستم تلفنی ویپ (VoIP)
مرکز تماس
راه اندازی مرکز تماس پیشرفته برای کسب و کار های خدماتی و مراکز فروش از قابلیت های کلیدی و اصلی این سیستم می باشد. ایجاد یک مرکز تماس خودکار و دیجیتال، از ضروریات یک کسب و کار سیستمی است.
صف تماس
اگر داخلی های شما مشغول بود، مشتری را در صف نگه می دارد تا کارشناسان فرصت پاسخگویی داشته باشند. در مدت زمان انتظار ، می توان پیام های تبلیغاتی ، به منظور آگاهی مشتری از خدمات خود، پخش کنید.
ارتباط از هر نقطه
شما می توانید از هر نقطه، به سیستم تلفنی خود دسترسی داشته باشید و کسب و کار خود را مدیریت کنید. برای دورکاری و در شرایط خاص (کرونا)، می توانید از طریق تلفن به مشتریان خود از منزل خدمت رسانی کنید.
فکس
شما هر تعداد فکس که بخواهید می توانید بر روی این سیستم فعال کنید . برای هر بخش خود یک فکس اختصاص دهید و آنرا از طریق ایمیل دریافت کنید و یا با فرمت pdf از روی سیستم دانلود کنید.
ماژول شنود (سوپروایزر)
تا به حال برای شما پیش آمده که می خواهید کارشناس خود را در حین مکالمه نظارت کنید و در صورت لزوم راهنمایی لازم را به وی بکنید بدون آنکه مشتری از این امر مطلع گردد. این آپش ویژه مدیران و سوپر وایزر ها می باشد.
منشی دیجیتال (IVR)
IVR همان منشی دیجیتال شما می باشد که تماس گیرنده را برای ارتباط با واحد مورد نظر خود راهنمایی می کند. میتوان مشتری را خودکار، به داخلی، صندوق صوتی با فکس، هدایت کرد.
اتصال به نرم افزارهای CRM
این سیستم قادر است تا به نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) متصل شده و از بانک اطلاعات آن استفاده کند؛ می توان از طریق سی آر ام تماس برقرار کرده و تماسهای دریافتی را نمایش داده و ثبت کند.
ایجاد شرایط زمانی
می توانید با ایجاد تاریخ و ساعتهای مختلف، به سیستم فرمان خاص برای مدیریت تماس ها بدهید. مثلا در ساعات کاری، تماس به کارشناسان متصل شود و در خارج از ساعات کاری، به صورت گویا ساعات کاری اعلام شود.
ضبط مکالمات
می توانید تماس های ورودی و خروجی را به صورت خودکار ضبط و ذخیره سازی نمایید تا در صورت لزوم به آنها مراجعه کنید. تماس ها در سه مسیر تماس های ورودی ، خروجی و داخلی به داخلی قابل استفاده هستند.
در حال حاضر در دورانی به سر می بریم که عموم مردم ترجیح می دهند امور خود را به صورت آنلاین و یا از طریق تلفن انجام دهند؛ همچنین پر رنگ تر شدن مقولهای به نام دورکاری، در کسب و کارها، و نیاز به امکان مدیریت ارتباطات تلفنی با مشتریان از هر مکان، و نیز از آنجا که مهمترین فرصت جذب یک مشتری، اغلب در اولین ارتباط تلفنی وی با کسب و کار فراهم می گردد، لذا نقش طراحی و پیاده سازی یک سیستم تلفنی هوشمند و مدرن، بسیار پررنگ تر از گذشته، به یک الزام تبدیل شده است.
نسبت به رقبای خود متمایز عمل کنید

کاربردهای VoIP
در این بخش، کاربردها و راهکارهایی برای مسائل شما در زیرمجموعه ویپ، تلفن گویا و خطوط تلفن ابری قرارداده شده است.
- راهکار و کاربرد
از دست رفتن یک تماس می تواند منجر به از دست دادن یک مشتری شود، همان مشتریانی که با تماس های مکرر و انرژی زیاد آنها را مجاب به…
- راهکار و کاربرد
۱- کاهش چشمگیر هزینه های جاری بدون نیاز به اجاره واحد تجاری و خرید خط تلفن، کسب و کار خود را شروع کنید!تماس های شما در بستر شبکه با…
- راهکار و کاربرد
دغدغه نظارت مدیران بر مجموعه ها بیش از پیش در مدیرانی که خارج از مجموعه فعالیت میکنند و یا خارج از کشور هستند وجود دارد. خصوصا در مجموعه هایی…
- راهکار و کاربرد
منشی تلفن یا همان تلفن گویا همان امکانیست که با آمدنش تحولی در ساماندهی مشاغلی مثل بیمارستان ها و مراکز درمانی ایجاد کرد. مراکزی که از این امکان استفاده…